Mitt I Livet...

Snart dags...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nästa helg ska jag och mannen åka till tjejernas Mecka - ULLARED!!!!!
Jag längtar så in i h-e och kollar på deras blogg nästan varje dag på vad som är nytt.
Juldekorationerna och alla julsakerna är en riktig höjdpunkt.
Har skrivit en lista vad jag ska köpa, men den lär bli tio gånger längre när vi kommit ut från affären!!!
Det ska bli kul att titta på kläder till Ida, Filip o Hanna - men det kan bli dyrt...
Det är så mycket fint där och jag blir helt salig.
Ska försöka hitta fina kläder till julafton och till nyårsafton.
Jag tror att jag också ska ha nåt fint och juligt i år.
Nåt rött...
Jag har ju nästan alltid svart och det är så trist.
Nu är det ju tre våningar och jag hoppas jag hinner se ALLT innan vi ska hem.
Vi måste köra i tid, riktigt tidigt, så vi kan ta det lugnt och förhoppningsvis inte stanna två cm framför en älg - som i fjol på en 90-väg!!!
Fifan...

Hanna sa att hon skulle vilja följa med och se hur det ser ut.
Det får hon göra med.
En annan gång...
Om några år.




Kommentarer

  • Agneta säger:

    Usch ja,vägen dit är INTE trevlig... Jag hoppas att alla kör ordentligt och att inga djur dyker upp! Kram älskar er.

    2010-11-19 | 17:34:39
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • maria säger:

    Ullared e skoj..om man har riktigt mkt cash me sig så man bara kan plocka allt man vill..Trevlig helg:) kram

    2010-11-19 | 19:14:30

Kommentera inlägget här: