Mitt I Livet...

Uppdatering från gårdagen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag kom inte ihåg vad de fick äta igår i Malmö, men kollade på syrrans sida och hon hade skrivit ner det från menyn.
FÖRRÄTT:
Lax och räkmousse med löjromsås
VARMRÄTT:
Örtpanerad lammytterfilé och lammkorv med potatisstomp serveras med balsamicobakad plommontomat och rödvisky (ska nog vara rödvinssky tror jag)
DESSERT:
Chokladmousse

Fast Fidde sa att de fick inte nån dessert...?

Jag har varit med nån gång o kollat på Redhawks o verkligen känt hur det känns att vara på en livematch och det ÄR fan så mycket roligare och mer spännande när man väl är på plats, jämfört med att sitta framför teven o se det.
Så jag förstår att Fidde var glad i bilen på väg dit.
Fidde hade även sagt till Stefan att han har varit på många matcher och kollat upp mot VIP-logerna och tänkt att där kommer man aldrig få sitta - och nu jävlar sitter jag här!!

  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: