Mitt I Livet...

Andra rutiner...

Kategori: Livet från hjärtat...

Efter bvc gick vi en liten runda och Hanna cyklade.
Ida sov gott och Filip satt upp och tittade hela tiden.
När vi kom hem behövde Filip sova en stund och jag gav honom nappen och la ner honom.
Han gosade med sin filt meddetsamma och sa inte ett ljud.
Sen somnade han!!!!
Snacka om att det är fantastiskt att kunna göra så här med honom.
Innan kunde vi sitta där i kanske 30-60 minuter.
Det känns faktiskt lätt att ha två små - bara för att läggningen med Filip går så bra... 
Jag får liksom planera i förväg när jag ska lägga Filip för att kunna amma Ida när hon vaknar.

Nu  får jag snart väcka killen som sovit i trekvart.
Fidde ska till Malmö när han kommit hem, så jag hoppas tajmingen med läggning, amning, tillägg m.m funkar bra ikväll...

Har precis gjort korvstroganoff - utan ris, för vi hade inget såg jag, så det får bli spaghetti till istället!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: