Mitt I Livet...

Bvc i tid - med stress. I förmiddags gick...

Kategori: Livet från hjärtat...

Bvc i tid - med stress. I förmiddags gick vi en runda som slutade hemma hos syrran. Vi gick hemåt igen vid halv ett för att äta mat. Filip var skittrött sen innan för han hade inte sovit sen han vaknade i morse halv åtta! Telefonen ringde o det var syrran som frågade en sak. Vilken dag är det idag? Är det måndag? sa jag. Jo det var det. Shit, vi skulle vara på Bvc nu kl 13!!! Upp med filip från stolen, på med strumpor, i med han i vagnen, på med en tröja, tog Bvchäftena o på med mössan på Ida som tur var redan låg halvt påklädd i vagnen, sen sprang jag med vagnen medan hanna cyklade!!! 13.10 var vi där o Filip fick två sprutor för det ena vaccinet var slut förra gången. Han blev lite ledsen o ville inte gå efteråt hemma, men han var så trött o hade säkert ont med, så jag gick in o lät han sova tills han själv vaknade 2 timmar senare. Resten åt dagen har han varit seg o smågnällig men det har ju sin orsak. Nu ska jag med försöka sova innan Ida vaknar o vill äta. Sussilull!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Stackaren som fick 2 sprutor:( Hade nog ja me vatt lite kinkig..Hoppas du fick sova lite då...Kram

    2010-10-12 | 18:26:43

Kommentera inlägget här: