Mitt I Livet...

En efter en ramlar de av...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse vaknade Ida halv fem och även ifall det är en jobbig tid för mig att vakna på under dygnet, så var jag ändå nöjd att ha fått sova så pass många timmar innan.
Jag försökte ge henne tillägg och få henne somna om igen men det ville inte hon. 
Istället blev sessan klarvaken och jag gäspade minst en gång i minuten och längtade efter att få lägga mig ner på kudden.
Men mitt mammahjärta smälte och plötsligt kände jag att jag skulle kunna sitta där i halvmörkret i sovrummet med henne, bara för att hon log när jag pratade med henne!!!!!♥
Men efter en amning somnade hon i sin säng... 

Hanna hade krupit upp hos Fidde en stund innan hans alarm ringde.
Då vaknade Filip till och satte sig upp i sängen lite halvt sovandes fortfarande.
Jag hyschade en stund och tillslut somnade han om igen.
Hanna hade också somnat om på min arm men vaknade och sa:
"- Kolla... jag har tappat en tand till och den är på min tunga!!!"
Haha, hennes andra lösa tand hade lossnat i morse, och det var ju en ren tur att hon inte hade svalt den...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jaha... nu kommer tandféen ofta på besök, ser jag!

    Har Hanna fler lösa tänder tro?

    kram älskar er.

    2010-10-26 | 14:30:12
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: