Mitt I Livet...

Filips första steg!!!!

Kategori: Filip

Igår var familjen Bondesson här och åt hamburgare och strips till middag och senare när vi skulle fika hade de med sig de supergoda Delicatobollarna och en Dajmtårta♥...
Filip är ju duktig och försöker sig på att gå så smått, och vi tog ner Hannas gamla "Lära-Gå-Vagn", Snickar-Stefan fixade ihop den och sen fick Filip fick testa att gå med den.
DET tyckte han om.
Han skrattade när han gick in mot köket, ramlade ibland med reste sig igen och fortsatte gå. 
De bägge männen knatade upp och spelade X-box medan syster satt och mös med Ida i soffan, och jag försökte mig på att lägga in bilder på FB...
Det ena ledde till det andra och tillslut skrattade vi åt det lilla minsta och musklerna i magen fick känna på kramp med stora bokstäver, haha!!!

Ikväll kom Pa och Maria hit för att träffa lilla Ida.
Tack för de fina kläderna till henne!!♥
Filip gick med sin gåvagn och sen ville vi se om han kunde gå utan att hålla sig i nåt.
Han höll balansen, tittade på mig OCH GICK 3 STEG ALLDELES SJÄLV!!!!!!!!!!
Grattis killen!!!!!!
En vecka innan hans ett-årsdag gick han!!!!!

Kommentarer

  • Görel säger:

    Vilken fin bild på honom när han gick ;)

    2010-10-02 | 21:40:39
  • Jennie säger:

    Ja tänk att jag lyckades få till en rörlig bild med kameran hahaha...

    2010-10-03 | 19:32:18
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Maria säger:

    De va så lite så:) Skoj o fa va me o "dela" Filips första steg-såå lycklig han va..Ni har 3 underbart fina barn:)) Kram

    2010-10-03 | 20:17:48

Kommentera inlägget här: