Mitt I Livet...

Jävla helvete...

Kategori: Livet från hjärtat...

Har precis läst att syster och barnen var på deras dotters/lillasysters grav och lagt dit rosa rosor.
Saknaden efter deras dotter och lillasyster är sååå otroligt stor, speciellt nu när Ida finns.
Det är så jävla orättvist allting.
Varför in i helvete fick inte Emma leva?
Varför?
Varför skulle MIN älskade syster, svåger och systerbarn få uppleva detta hemska helvete??
Jävla helvetes jävla skit.
Jag skulle kunna skriva och fråga vad har de gjort för att detta skulle hända de?
Men de har inte gjort ett dugg.
Inte ett enda fel.
Tvärtom.
De har visat sin eviga kärlek med att gifta sig, köpt hus, tillverkat två underbara killar - som skulle haft en syster nu.
En tvåårig syster...
Men det jävla fucking orättvisa livet ville annorlunda.

Så även ifall jag är överlycklig och tacksam för våra tre älskade barn, är det alltid en sjätte pusselbit i mitt hjärta som fattas...

Kommentarer

  • Josefine säger:

    Älskade syster!!

    Det känns faktiskt skönt att du är förbannad och inte bara ledsen, jag har också varit förbannad många gånger istället för att vara ledsen. Har slagit sönder gamla krukor vid garaget och fått ut min aggreation och det är otroligt skönt.

    Vi skulle egentligen ha en liten flicka, en lillasyster till pojkarna, men livet ville sig olika, det var inte meningen att hon skulle komma och stanna hos oss helt enkelt.

    Livet är orättvist, det är sant, men livet är också rättvist att jag har så fina syskonbarn och att mina pojkar har så fina kusiner.

    Kram, älskar er!!

    /Jossan

    2010-10-13 | 07:22:16
    Bloggadress: http://varonskelista.blogg.se/?tmp=29154839
  • Agneta säger:

    ÅH VAD JAG/VI ÄLSKAR ER...FAMILJEN är och ska vara den hjälpande handen i alla situationer. Man ska dela på sorg och glädje. Vi är tacksamma för att ni/vi har så bra relation med varandra... Visst kan man tycka och tänka olika och vara oense om saker och ting ibland, men det påverkar inte kärleken till familjerelationen! Vi behöver varandra! Kram älskar er så mycket.

    2010-10-14 | 06:51:40
    Bloggadress: http://ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: