Mitt I Livet...

Lätt att glömma ordet...

Kategori: Hannas kommentarer

Jag o Hanna satt och spelade djurmemory och lekte en annan version som heter "Finns I Sjön".
Det var Hannas tur och fråga.
"- Har du grodorna?"
Jag svarade nej, och sa var det min tur att fråga.
"- Har du flamingon?"
"-Nej, finns i sjön!" sa Hanna och frågade mig:
"- Har du trucken?"
VA? sa jag och höjde på ögonbrynen.
"- Ja.... har du trucken?"
Jag frågade vad det var för ett djur och då vände hon på kortet så jag fick se.
En HJORT var det hon menade, hahahahaha!!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jag brukar kunna förstå Hannas tolkningar, men denna gången hittar jag inget samband!... Undrar om hon vet vad en TRUCK är? Skulle vara roligt att höra om hennes funderingar. Det brukar ju stämma så himla bra utan att hon egentligen vet vad hon säger...

    Kram älskar er.

    2010-10-26 | 18:53:57
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Jennie säger:

    Nä jag har inte heller nån aning om varför hon sa truck... kanske för att hon vet att Fidde kör truck på jobbet???



    Kram!!!

    2010-10-26 | 21:25:40
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: