Mitt I Livet...

Man ska ju inte skratta men...

Kategori: Hannas kommentarer

...ibland vet inte barnen vad orden heter eller hur de ska uttalas och då kan det bli de allra konstigaste orden eller ibland så roliga att man inte kan hålla sig för skratt.

För ett tag sen hade Hanna sett ett program om när barn går till doktorn för olika symptom och hur de blir behandlade därefter. Så igår kom hon till mig med en sån där blick som bara en mamma (eller en pappa som är pappaledig) känner igen på sitt barn när det inte är på riktigt. 
Sen sa hon:
"-Mamma... jag har ont i FLINKTARMEN!!!!"
Hahahaha då kunde jag faktiskt inte hålla mig eftersom jag såg på henne att det bara var på skoj.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ha ha... Man skulle nästan tro att hon verkligen VET vad ordet FLINK betyder... som hon kan få till det! Kram älskar er.

    2010-10-24 | 12:57:26
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: