Mitt I Livet...

Nu har prällen varit här...

Kategori: Livet från hjärtat...

... och jag fick bita mig i läppen för att inte gapskratta!!!!

Vi satt vid köksbordet och pratade om hur uppläggningen kommer bli på dopet.
Eftersom det som tur är inte kommer vara någon gudstjänst så tar det endast 20-30 minuter.
Vi pratade om vilka sånger vi vill ha, och jag sa att vi vill byta ut en traditionell mot en annan.
Sen blev det prat om våra tre barn, var de döptes m.m.
Sen hade Filip bajjat och jag sa att det luktar inte hallon precis.
Då kom vi in på att prata om illaluktande döda möss i huset, haha.
Prällen sa att han tyckte det luktade konstigt ett tag på ovanvåningen i kyrkan och gick upp o kollade.
Då sa han:
"-Då förstod jag var stanken kom från. Det låg ett antal döda möss där - och det luktade AS!!!!!!!
Hahahahaha.... jag trodde aldrig jag skulle få höra en präst säga AS.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Ja du... en prälle är ju oxå normal och säger vad som faller honom/henne in! Det är ju vi som tror och tänker att präster inte pratar om och säger vissa saker...Tänk, så fel man kan ha! De är precis som VI ju...

    Kram älskar er.

    2010-10-07 | 21:18:43
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: