Mitt I Livet...

Ring ring, bara du slog en signal...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ida har en tendens att vakna runt tre på natten och hålla sig vaken ett par timmar.
Jag ammade henne och somnade med henne sovandes intill mig och sen när jag skulle lägga henne i sin säng vaknade hon såklart. 6.20 gjorde jag tillägg till henne och sen tror jag att hon somnade på det, för jag vaknade inte förrän 7.55 av att Filip gnällde och ville upp. Ida sov ända till 10.10 och jag kan ju tycka att det är synd att hon inte kan sova de timmarna på morgonen då det är skönast att sova...
Vi åt frukost och Hanna drack den nya obojen med Dajmsmak, och fy fasen vad söt den var. Riktigt äcklig med små korn av dajm i... blääää.
Vid 10 var Filip trött och då la jag honom och då vaknade Ida.
Ammade henne och pratade lite innan hon somnade om.
Det var fint väder idag igen så när Filip vaknade och vi ätit fiskgratäng gick vi en runda.
Hannas kompis hade glömt sin mössa här så vi gick förbi deras brevlåda och la den där i.
Fick gå inom Hemköp och köpa mjölk för det höll på att ta slut.
Det är så gott med mjölk... speciellt när man inte har nån, för då blir man extra sugen på det med.
Jag har fått dille på salta pinnar och köpte tre paket i affären som hade extrapris på det nu.
10 kronor bara!!!
Aftonbladet och Klick! köpte jag med, men jag hinner aldrig läsa tidningarna nu för tiden.
Det ligger redan 2 olästa Klick! under bordet här i tvrummet och väntar på mig.

Ida mös med Stefan och syrran undertiden vi andra 3 hämtade Fidde och körde och handlade!!!
Först var vi på Telenor, sen fick barnen en burgare på Burger King och till och med Filip åt 3/4.
Det var skitmycket folk på Maxi, men det var ju faktiskt väntat en fredagkväll.

Nu har jag köpt mig en ny mobil.
En med stooor skärm.
8,1 megapixlar.
Men ska in i morgon igen o ändra abonnemanget så jag inte behöver betala för sms:en, för så många jag skickar hade det blivit riktigt dyrt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: