Mitt I Livet...

Sista dagen i oktober!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Hela dagen har gått till att städa här hemma.
Precis hela dagen.
Det tar tid att få det som man vill och man hinner ändra mååånga gånger.
När jag äntligen var klar med att damma, vattna blommorna och tvätta golven (Fidde tvättade och dammsög) fick jag ett ryck och satte upp nya gardiner i tvrummet.
Helt vita och nästan genomskinliga.
Vilken skillnad det blev bara med enfärgade gardiner!!!




Nu sover Filip och Hanna.
Jag o Fidde ska se en Beckfilm och tugga popcorn.
Ida är fortfarande vaken och vägrar somna.
I natt var jag vaken varannan timme och skiftade mellan att försöka somna henne, amma, och ge flaskan.
Inte förrän halv åtta i morse - somnade hon helt.
Jag var trött med stort T och tog sovmorgon medan Fidde fick gå upp med Filip o Hanna.

Toodelidooo!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Blev jättefint..Ni har de så fint..Jobbigt när man ej får sova på nätterna-skönt Fidde va hemma dan efter så du fick sova..Kram

    2010-11-01 | 09:58:05
  • Josefine säger:

    WOW, det blev ju en klar förbättring (inte för att det var fult innan) men jag älskar ju hmm, vitt och vita gardiner lyfter upp rummet lite.

    Det hade varit en häftig färgklick om ni hade tagit ner dina rutiga soffor där nere :-)

    Kramis

    2010-11-01 | 10:17:20
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: