Mitt I Livet...

Sovmorgon...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse vaknade jag kl 8.50 och gick upp för att göra mig klar.
Alla barnen + Fidde sov.
Snacka om sovmorgon!!!
Jag körde in till stan vid halv tio och var vid Domusgatan 9.50.
Skitmycket bilar och kö...
Det var poliskontroll och alkomätning.
Jag fick blåsa för första gången!!!!
Det stod NEG på mätaren och då sa polisen:
"- Wow, du är den ende som varit nyktrast hittentills!!!!!"

LÄS DEN MENINGEN IGEN VAD HAN SA!!!!!!!

Tänk på det nästa gång Du är ute och kör bil.
Den som kör framför, bakom eller kommer emot dig kan vara alkoholpåverkad!!!!!
Det är riktigt skrämmande att det finns så pass många människor som vill utsätta andras liv för fara.

Jisses vad det myllrade med folk.
Inne på HM kände jag inte igen mig.
De ändrar om så man blir rent vilse.
Det är som en helt ny affär... typ.
Skulle ha kläder till Ida på dopet.
Hittade en klänning och en body.
Skulle se efter nåt till mig, men det sket sig så jag får ta nåt gammalt på mig.
Jag köpte ett träningsbyxor, sportbehå och en tröja till tisdag då jag ska börja på spinning med syrran!!!

Plaatjes fietsen


Kommentarer

  • Agneta säger:

    TACK FÖR IGÅR...Vilken god tacopaj!!! Filip orkade vara uppe o fira sin 1:a födelsedag med bravur... han var på ett strålande humör hela kvällen.

    Ja på tal om alkotest... man tror inte att det är sant... menar polisen verkligen att det gett utslag för de andra som de kollat, innan du kom? Helt sjukt alltså!



    Jättebra att både du och Josefine ska träna tillsammans... jag kanske kan få hänga på? Allt beror på vilka dagar o tider ni bestämmer er för.

    Kram älskar er.

    2010-10-09 | 16:45:09
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Var köpte du sportBh´n?? Den jag köpte var alldeles för stor så jag måste köpa en ny tills nästa vecka.

    Denna tisdagen blir det ingen spinning för jag ska på mitt första xtravaganza möte kl 17 så jag hinner inte det.

    Så det får bli vattengympa på onsdag istället!!!!

    Kramisspinnis!!

    2010-10-09 | 19:37:30
    Bloggadress: http://varonskelista.blogg.se/?tmp=29154839
  • Görel säger:

    Lycka till med spinningen!

    2010-10-10 | 12:39:57
  • Jennie säger:

    Mamma... visst kan du få följa med!!!

    Roligare när man är fler...

    Kram<3



    Jossa.. Jag köpte min på Stadium för 149 kr, superskön passform och så mjuk runt om!!!

    Hoppas du hittar den...

    Kram<3

    2010-10-10 | 19:55:29
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Josefine säger:

    Okej, då ska jag köra dit i veckan!!!!

    Kramis Jossan

    2010-10-11 | 19:00:47
    Bloggadress: http://varonskelista.blogg.se/?tmp=29154839

Kommentera inlägget här: