Mitt I Livet...

Barnmorskan o en praktikant kom in o sa at...

Kategori: Livet från hjärtat...

Barnmorskan o en praktikant kom in o sa att eftersom jag inte var öppen så mycket än, så ville de inte ta hål på hinnorna nu, utan pröva en annan metod först. Men det skulle inte bli 'tepåsen' utan nåt med mer krut i. Då sa jag: - Det får bli kaffesump då eller? Haha praktikanten kunde inte hålla sig för skratt då!!! De har satt en gel runt livmodertappen som ska försöka mjuka upp den, o den ska jag ha i 6 timmar. Sen blir det undersökning igen för att se om den här hjälpt nåt. Det finns ett skåp bakom sängen o vi undrade vad som fanns där i, sen kom bm in igen o ville ta blodtryck. Då öppnade de skåpet o jag kunde inte låta bli att vara tyst utan sa: - Nä det var inte överläkaren som de hade gömt där i!!! Det gäller att ha humor på ett sånt här ställe, haha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: