Mitt I Livet...

Dan före dopparedan - typ...

Kategori: Nio månaders längtan

Ja nu sitter jag här i soffan och kollar på "Ullared".
Mamma o pappa har varit här sen lite innan 19.
Jag körde bort till syster och badade i deras bubbelbad.
Det var såå skönt att bara ligga där och slappna av.
Jossa hade packat lite grejer som hon ska ha med sig i några dagar.
Man vet ju inte om vi stannar tre eller fyra dagar.
Allting måste ju vara bra med både mig och med Ida först.
Jag har skrivit en lista på det jag har kvar att packa.
Lite i taget får man ta.
De sista sakerna blir ju det man använder sist i morgonbitti.
Eller nej, vi köpte nya tandborstar idag så de kan jag packa ner redan nu...
Vi ska ta med bröd och smör så Fidde och Jossa kan äta frukost och nåt på kvällen om de blir hungriga.
Men vad har vi kvar??
Kortlek
Läppsyl
Tidningar
Läsk
Smör
Skinkost
Kamera = är på laddning
Datorn + laddare
Mobilen + laddare
Spaghetti + köttfärssås
M.m...
Just nu kommer jag inte på det andra som är kvar, men det är till Fidde.
Typ ombytesbyxor, och underkläder, snus och sånt.

Jag tror inte att jag kommer somna på direkten som jag nästan alltid brukar göra.
Huvudet kommer vara fullt med tankar, tankar och ännu fler tankar.
Kvart i sju ska vi köra i morgon så vi har gott om tid på oss att komma dit i tid.
Man får ju köra en liten omväg eftersom de bygger om vägen en bit.

Jaha ja... imorgon är det dags för inskrivning...
Nervös??
JAAAA SÅ IN I H-E.
Undrar om hon behagar komma ut i morgon eller på onsdag???
Hoppas hon inte väntar en dag extra...
Men samtidigt ska det bli skönt när Ida väl kommit ut. 
Får då slipper jag ha ont överallt och känna mig andfådd och otymplig.
Slippa känna mig otillräcklig när barnen vill sitta hos mig.
Orka hänga med i deras tempo som oftast är i highspeed.

Nää nu kan jag inte sitta här längre.
Får kolla om det är nåt litet jag kan stoppa ner.

Håll tummarna för oss att det går bra nu!!!
Jag kommer skriva då och då hur det går, om jag kan och orkar.

Tjingeling!!!!!


 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Stort LYCKA TILL!!!! KRAM

    2010-09-07 | 07:33:03

Kommentera inlägget här: