Mitt I Livet...

Denna dagens händelser...

Kategori: Livet från hjärtat...

Först körde Fidde Hanna till dagis, sen körde vi in till mvc så jag kunde vara på mitt sista besök innan förlossningen. Det var meningen att vi skulle äta frukostbuffé på SPISEN efteråt, men det sket sig för de hade bara öppet fredagar och lördagar!!
Så det blev på FANTASI istället.
Sen hade vi en timmes tid över på bilen och Fidde skulle köpa nåt på Kjell & CO så jag o Filip gick och köpte en födelsedagspresent till mamma som fyller på på måndag!!!
Sen orkade inte jag gå mer, så vi körde hem.
Hanna hämtades först och väl hemma gjorde jag fiskgratäng till barnen medan Fidde klippte gräset.
Telefonen ringde.
Det var en från FK.
Jag BLEV GODKÄND att vara sjukskriven resterande tid fram till förlossningen!!!!!!!
Tjohooooo!!!!
Och Fidde kan vara pappaledig och hjälpa mig här hemma...
Alltså det kunde inte bli bättre!!!!!
Lite av det onda i höften känns faktiskt lite bättre bara för det, eller ska man säga värre, haha.
  

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Grattis det var ju bra. Förmodligen är det för att det inte är en längre tid...

    Kram älskar er.

    2010-09-01 | 15:51:03
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Glad för din skull att Fidde fick bli hemma:)Kram tanke

    2010-09-01 | 20:52:38

Kommentera inlägget här: