Mitt I Livet...

En god frukost intogs på...

Kategori: Livet från hjärtat...

...Spisen i morse efter Hanna lämnats på dagis.
Det fanns jättegott bröd, bullar, 3 olika pålägg, tomat, gurka, äggaröra, prinskorv, köttbullar, pannkakor med lönnsirap och jordgubbssylt, m.m.
Filip smakade macka, köttbulle och äggaröra.
Sen åkte vi och handlade på Maxi.
Det är nåt konstigt som händer med mig i mataffärer nu.
Efter jag gått där inne i kanske 5 minuter så blir jag yr, snurrig och illamående.
Vi hann inte längre än till skorna idag sen var jag tvungen att sätta mig ner.
Fidde frågade mig vad vi kunde behöva nu till nästkommande vecka men jag tyckte bara det var en pina att se all mat där överallt och mådde mest illa.
Jag var tvungen att dricka och tog en Pepsi Max som vi brukar dricka, scannade den och tog två klunkar.
Fy faaan.
Det var inte den vanliga smaken, utan jag hade råkat få tag på en som hette WILD och var en "Limited Edition" och det smakade pecka rent ut sagt.
Jag tycker att det ska vara original på allt och inte en massa andra smaker för det blir inte gott ändå.

Vi körde till ÖB och köpte några läsk innan vi körde hem och hämtade Hanna på dagis.
Hon var lite sur för hon hade fått en bula från rutschkanan när hon skulle hjälpa en annan flicka att ta nåt hon tappat.
Stackars lilla hjälpsamma Hanna var lite blå ovanför ögonbrynet...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: