Mitt I Livet...

En solig septemberförmiddag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu är Fidde inne och lägger Filip och Ida ligger i sin säng här ute i tvrummet och sover.
Hanna ligger i soffan och tittar på Barnen i Bullerbyn.
Snart  ska jag gå till bvc med Ida och se om hon gått upp nåt mer sen förra veckan.

Igår körde jag in till stan.
Alldeles själv.
Jag var inte "mamma Jennie", utan jag var bara mig själv.
Bara Jennie.
Jag kunde stanna i affärerna så länge jag ville utan att höra att det var tråkigt.
Det blev måååånga affärer!!!
Jag var på jakt efter en jacka till Filip för hans andra är för korta i ärmarna.
HM hittade jag en jättefin lite tjockare i mörkgråa rutor, så jag tog den i stl 92.
2-pack pyjamaser och 2 t-shirts.
Jag hittade en ny amningsbehå med bygel!!!

Ida fick en rosa fleecedressCubus.
Lindex hittade jag två mjukisbyxor i rosa och orange velour till henne och en rosa/lilarandig body.Lindex Shop Online - Velourbyxa

Lindex Shop Online

Lindex Shop Online - Body
Innan jag handlade på Willys gick jag in på Engelsbrektsboden och hittade ett "dagis-set" till Filip.
Några bodys till Ida blev det med.
De har faktiskt riktigt fina kläder till ett billigt pris där.
En body kostade 35 kr, som hittat!!!
Igår när jag tittat närmare på kläderna och Filip testat jackorna så var jackan från HM för liten, sen ingick det byxor med jackan i setet från E-boden och den satt mycket bättre och gick längre ner över rumpan.
Så det blir in o lämna tillbaka jackan på HM en annan dag...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Härligt me en dag på stan helt själv:) Ska oxå ner på stan en dag o jaga vinterjackor..Båda 2 tatt ett rejält skutt:) Kram

    2010-09-22 | 08:53:50
  • görel säger:

    Jag minns oxå de där shoppingturerna på stan som LYX när man inte bara var mamma!!

    2010-09-23 | 11:37:09

Kommentera inlägget här: