Mitt I Livet...

Fotbollsavslutning för Lilla Gärds Cupen...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ida kom mamma o pappa hit för att hjälpa oss att fixa med dörrlister och golvlister som var kvar att göras vid. Det ser mycket finare ut nu runt dörrarna.
Innan de kom, gick jag, Hanna o Filip bort till BroKöp och köpte en påse med kabelklamrar.
Sen vidare till affären för att köpa grädde, blåbär och bakplåtspapper för jag blev sugen på att baka en rulltårta till fikat.
Men när vi kom hem hade vi glömt att köpa grädde.
Pappa hörde att jag glömt det och tog med sig Hanna och gick till affären.
Tur vi har så nära...
Jag o Fidde fick varsin blomma.
Tack!!! ♥
Pappa o Fidde isolerade och satte upp en gipsskiva i datarummet och mamma satt o mös med Ida medan Filip o Hanna roade sig på golvet med en boll.
Det är så kul att se hur glad Filip är i mammas o pappas närhet.
Idag var det avslutning för Lilla Gärds Cupen och alla fotbollsbarnen skulle marschera in på planen i halvlek och få medalj.
Efter det bjöds de på grillad korv, saft och glass.

Det blev rätt sent ikväll innan pappa o Fidde var klara, så vi orkade inte göra middag utan beställde pizza istället.
Nu sover Ida hos Fidde och Hanna börjar bli trött och vill lägga sig hos Fidde och mysa.

Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: