Mitt I Livet...

Hoppas det är bättre nu!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja nu har texten själv ändrat sig ser jag haha.
Fattar inte vad jag gjorde och hur jag lyckades???

Idag körde jag, Hanna o Filip till Näsby och kollade när Eric och hans lag spelade match - mot Näsby.
Vi satte oss på den enda lediga bänken som fanns närmast oss och hade bra utsikt.
Rätt som det var kom Näsbys tränare och ställde en soptunneliknande sak mitt framför oss!!!
Men va faaan???
Såg han inte att vi satt där eller???
Vi flyttade bänken så vi kunde se matchen igen.
Eftersom det blåste så hade jag ställt vagnen framför mig så inte Filip skulle frysa.
Det blev mål för Tollarp och vi klappade i händerna och skrek "-JAAAAA!"
Näsbys tränare gick fram till oss och han sa att vi skulle flytta vagnen eftersom det kunde hända att de sprang på oss.
Jag ställde Filip vid sidan om Jossa och vi kollade vidare.
Det blev ytterligare mål för Tollarp och efter vi klappat i händerna kommer knäpp tränare fram - igen.
"- Är ni föräldrar till Tollarpsbarnen?"
"-Ja, sa Jossa.
"- Då får ni gå över till andra sidan. Denna sidan är vår och ni stör oss och vårt spel!"
WHAAAAAAT??????

Vi vägrade först...
Då stoppade domaren (som också tillhörde Näsby) matchen och sa att vi skulle flytta på oss!!!!!!
Jävla idioti.
Hallå... det är BARN som spelar en vanlig match och inte en viktig VM-match...
Så löjligt så det var inte sant.
Men knäppa tränaren fick väl mensvärk precis när Tollarp gjorde mål, mohahahaha!!!!!



Kommentarer

  • Rita säger:

    hahaha det roligaste jag hört på länge!! Helt otroligt..blodigt allvar ju:)

    2010-09-19 | 08:01:41
  • Jennie säger:

    Ja visst är det skrattretande??? Hur kan man bara säga nåt sånt, det är ju till att skämma ut sig.

    jajja, den siste idioten är ju inte född...

    Kram!!!

    2010-09-19 | 08:57:48
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Ja just det... idag är det VAL! Min röst ger jag till... HMMMM, inte alls svårt... speciellt inte efter att man någon gång besökt en viss stadsdel!

    Är inte en fotbollsplan ALLMÄN mark där man får lov att sitta/stå eller ligga vart man vill? Jag tror inte att ni stod i vägen iallafall!

    Kram älskar er.

    2010-09-19 | 10:30:02
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Ja jag tyckte att det var otroligt skrattretande och idioti, har aldrig hört på maken....

    Berättade det för Stefan, han sa att hade dom sagt så till honom hade han gått rakt över planen och med bänken.

    Ska göra exakt likadant när dom spelar hemma i T sen!!!!

    Kramis :-)

    2010-09-19 | 17:11:43
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Jossa, undrar vad han hade sagt DÅ om man gått rakt över planen??? Hur fan ska man kunna veta vilken sida man ska seda på om man kommer dit först då? Det är ju typ 50/50...

    Kramiskramis!!!

    2010-09-19 | 19:34:55
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Mamma Jag säger bara en sak och det är: Hade jag haft kvar mitt röstkort så hade mitt val gått till SVERIGEDEMOKRATERNA!!!!!

    Tror inte att nån förklaring behövs...

    Kram.

    2010-09-19 | 19:37:22
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: