Mitt I Livet...

Jag kan inte låta bli att ligga o se på ...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag kan inte låta bli att ligga o se på vår lilla älskling. Jag har så otroligt svårt att fatta att hon är ute. 7 timmar tog det från det att de satte igång mig med gelet i fm kl 11 tills hon föddes kl 19.37. Hon var så liten där hon låg på min mage, o jag tror att Fidde vann gissningen på vad hon skulle väga. Han trodde 3570 g o hon vägde 3634 g o var 51 cm!!! Bara knappt 400 g mindre än Filip men som en liten, liten docka jämfört med Hanna!!! Hon ligger o sover gott i sin säng nu o jag ska snart ge hemma lite mat. Borde sova men som sagt är det svårt...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Grattis grattis!!! Se där- det kaaaaan gå snabbt och lätt med!! Jag var tvåa på gissningstävlingen då kan jag tro!?

    2010-09-08 | 10:55:14
  • Jennie säger:

    Jag skrev fel antal timmar...

    Det tog ju 8,5 timmar från det jag fick gelet kl 11 tills det att hon kom ut kl 19,37!!!!

    Sorry...

    2010-09-08 | 21:24:43

Kommentera inlägget här: