Mitt I Livet...

Med hösten kommer blåsorna...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag har fått små, små blåsor på fötterna och i händerna och en lite på långfingret vid nageln.
Höstblåsor.
De kliar.
Som FAN.
Jag låg och kliade mig hur länge som helst i natt och det var en ren pina.
Först kliade det på ena foten och sen fick jag byta till andra.
När det väl slutade på fötterna så började det nog fan i händerna.
Till o med nu när jag skriver så börjar det klia.
Bara på kvällarna o nätterna.
Såklart när man vill och behöver sova.

Ikväll var Hanna på gympa.
Den har börjat igen, egentligen förra veckan men då var hon inte med för vi var i Lund och päronen passade barnen.
Men eftersom hon ville fortsätta sen förra terminen så fick hon börja idag.
Kul att hon vill göra nåt nu när hon skippar fotbollen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: