Mitt I Livet...

Mvc i vecka 37+0...

Kategori: Nio månaders längtan

Ja idag var det sista gången jag var på mvc-koll.
Fidde o Filip följde också med.
Therese frågade lite om vad vi pratat om och bestämt i Lund.
Hon frågade om ev bedövningsmetoder och jag sa att jag vill INTE ha EDA.
Kan tänka mig bad/dusch och lustgas, och att jag pratat om Västerviksblockad med Christel men är osäker till den.
Förklarade att jag känner en sån stor oro med allt där nere eftersom man känner inte till avdelningen, ingen personal och i stort sett allt - eftersom jag aldrig varit där.
Men jag hoppas att jag hamnar i trygga händer och att de berättar för MIG vad som händer.
Om det skulle vara nåt annorlunda.
För det värsta jag vet är när man ligger där "utelämnad" med benen i vädret och de snackar sitt "fackspråk" och jag fattar noll och så vill de inte berätta...

Nu är det nedräkning på G.
6 dagar kvar...

SF-mått = 38
Blodtryck = 124/70
Fosterljud = 149
Vikt = -2 kilo,
(sammanlagt +7 kilo)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: