Mitt I Livet...

Nästan en och en halv vecka...

Kategori: Livet från hjärtat...

Så länge har mina jäkla blåsor funnits kvar och plågat mig mest på nätterna. 
Nu börjar de äntligen minska och det är mest ruvor... som jag inte kan låta bli att pilla på.

Igår var vi i stan och fotograferade oss på Kristianstadsbladet.
Ida sov gott genom hela proceduren och låg så snällt i Hannas famn.
Sen körde vi till Maxi och gjorde av med 800 kr.
Visste inte vad vi skulle äta och medan vi handlade så blev jag sugen på Tacos.
Så även om det är en fredag eller lördagsrätt, så hade vi det en vanlig måndag och det spelade faktiskt ingen roll för eftersom både jag o Fidde är lediga så känns en måndag eller onsdag - precis som en fredag eller lördag.
Så just nu har vi en härlig helg hela veckan!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Skönt ni fått lite tid tillsammans hemma:)Snart kalas hörde ja:) så de ses vi nog iaf..:)Kram

    2010-09-28 | 15:42:05
  • Jennie säger:

    Ja det är jätteskönt att ha extrahjälp så länge hemma!!!

    Vi kan höras av på tel eller sms ang kalaset...

    Hoppas du inte jobbar då;-)

    Kram!

    2010-09-28 | 20:43:14
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: