Mitt I Livet...

Nu är klockan snart 10 och vi har åkt up...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu är klockan snart 10 och vi har åkt upp till bb-avdelningen. Idag har precis ätit lite o innan dess fick vi veta hennes huvudmått. Hon hade bara ynka 34 cm!!! Men det såg vi redan igår när hon kom ut o jag kände det när jag la min hand på henne när hon låg på min mage. I natt har de kommit in med jämna mellanrum o tagit tempen o hennes puls. Jag har inte kunnat sova så många timmar i natt, men det var bara för att det är svårt att slita blicken från Ida... Stackars Fidde hade frusit i natt för de var snåla med filtar. Han hade legat på 2 saccosäckar o det var väl inte världens bästa sovställe precis, men en natt får man stå ut!!! Innan vi gick o åkte upp, jag o Ida fick åka rullstol, så tog Jossa på henne kläder. Kläderna vi köpte i storlek 56 är alldeles för stora, för henne hihi. Nu väntar vi på att barnläkaren ska påbörja sin rond så vi kan höra om vi/jag måste stanna kvar en natt till. Hoppas inte... Proverna på Ida var bra o jag mår också bra så jag ser ingen mening med att behöva stanna!!! Men det avgör ju läkaren...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: