Mitt I Livet...

Nu har jag legat o slappnat av i badet nä...

Kategori: Livet från hjärtat...

Nu har jag legat o slappnat av i badet nästan en hel timme med lavendelolja o värmeljus. Vilken stor skillnad det var att ligga i ett bad när värkarna kom, jämfört med nu när jag sitter i en skön fåtölj!!! Tänk vad skönt det hade varit om man hade fått föda i vatten med. Men det får man tyvärr inte... Om en timme ska jag bli undersökt för att se om livmodertappen har mjuknat o blivit kortare. Så ifall kan de ta hål på hinnorna!!! Jossa o Fidde sitter med varsin dator o kollar på film. Vad gillar jag bäst, Sherlock Holmes vs Änglavakt? Den första går fetbort o det gör visserligen den andra med för jag har inte sett nån av dom från början...

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hej Filip somnade jättesnabbt och han åt 200 välling. Stefan var här precis och hämtade pojkarna. De skulle hem och se fotboll. Hanna vill gärna se var Fidde och Josefine ska sova inatt!!! Kram älskar er.

    2010-09-07 | 19:44:46

Kommentera inlägget här: