Mitt I Livet...

Större text...

Kategori: Livet från hjärtat...

Solen skiner från och till och det det ser ut att blåsa kallt ute.
Sitter i köket och känner att det drar inte nånting från varken det blåa rummet eller från datarummet.
Aha.... Fidde o vännen Robban satte ju upp en VÄGG mellan de två rummen igår!!!!!
Därför är det inte lika kallt här inne.
Smarta jag!!
Det ser så annorlunda ut nu när väggen är där.
Men det ska synas att det händer nåt ju!!!
Ett steg i taget...

Mamma o pappa kom hit i morse när jag ammade Ida och sen tog de med sig Hanna o Filip på en promenix.
Hanna ville till Floraparken och gunga i Örnnästet.
Undrar när de kommer tillbaka???
Filip skiner upp när jag pratar med mamma i telefonen och han "pratar" och "svarar" henne på sitt sätt när jag håller luren mot hans öra.

Igår åt vi fläskfilé med ris, halvkokta morötter och en sås som bara blev sååå god...♥ Lite rester finns kvar men tyvärr inte så det räcker till alla. Filén ser ut att räcka till många när den ligger i förpackningen, men sen när man väl tillagat den så blir det som när man kör 40 graders tvätt - på 90 grader!!!

Hmm denna texten blev lite stor för jag råkade trycka på en knapp som jag inte vet hur man återställer texten igen... men man ser ju desto lättare...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Det är faktiskt lättare att läsa nu! :))

    2010-09-18 | 13:47:14
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Hallo ja... jag såg ju denna text hur bra som helst!!!Fast glasen måste vara på i alla fall...

    Kul att Filip är så "moss" med oss nu, han sträckte sina armar mot pappa i morse när vi kom! Härligt... Pappa är EXTRA glad! Skönt att ni har goda vänner... de är guld värda! Likaså... att du har en syster som verkligen älskar dig/er!!!

    Kram älskar er så mycket...

    2010-09-18 | 18:58:21
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Josefine säger:

    Wohooo, vilken jättetext.

    Du har ingen bakgrund heller....

    Kramis!!

    2010-09-18 | 21:02:36
    Bloggadress: http://ericeliasemma.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Det hade varit bra om jag vetat HUR jag gjorde för texten var lättare att se... Men att inte ha nån bakgrund är ju inte lika kul!!



    Kramis på Er!!!

    2010-09-18 | 23:07:07
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: