Mitt I Livet...

Ute i det fina höstvädret med mormor o morfar...

Kategori: Livet från hjärtat...

Medan jag sitter i soffan och njuter av att kunna ta det lugnt och bara ha en stund för mig själv, så är mamma o pappa ute och går en runda med Filip i vagnen och Hanna cyklar. Fidde är borta hos Robban och hjälper honom en stund innan de ska in till stan och handla några saker till vårt rum som renoveras. Egentligen borde jag också gått ut, men jag ska snart in o vila en stund för det gör rätt ont i magen nu.
I morse när Fidde lagt Filip gick jag in och la mig för att vila, men efter en liten stund kändes det som att jag skulle kräka och fick skitont i magen nertill. Så då var det bara till att gå in och duscha, slappna av och låta värmen ta över smärtan.

Nähäpp, nu ska jag vila!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: