Mitt I Livet...

En tidig torsdagsförmiddag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ida och Filip sover och jag kollar Tradera!!!
Det har blivit som ett "måste" att checka läget om det finns nåt kul.
Hittade bakformar alldeles nyss till att göra mandelmusslor, som jag dessutom alltid velat göra för det är ju såååå gott, men som aldrig blivit av - eftersom jag inte har några formar.
Så nu hoppas jag att jag vinner budet som slutar om några timmar!!!
Hoppas hoppas hoppas.

Hanna ska göra nåt stort idag!!!
Hon ska ÄTA I SKOLMATSALEN!!!!!!!
Det var det första hon sa i morse när hon öppnade ögonen 06.41.
"- Ohhhh vad det ska bli spännande att äta lunch på skolan idag!!!! Det pirrar jättemycket i magen!!!!"
Undrar om hon kommer äta - eller titta på allt annat runtomkring...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: