Mitt I Livet...

Liten tjej med stora grimaser!!!!

Kategori: Hanna, Filip, Ida

Det är så kul att se hur Ida kan grimasera med ansiktet, och hon gör det verkligen med vilja!!!
Varje gång vi sitter runt matbordet så är det precis som hon blir uppspelt, glad och exalterad, för då gör hon de flesta superroliga uttrycken som man inte kan låta bli att skratta åt.
Hon gör samma roliga skrattljud som Filip gjorde när han var bebis och eftersom det inte var så längesen så känner vi igen det meddetsamma...
Nu är Ida så pass stark i ryggen att hon kan sitta på golvet en längre stund, om nu inte en busig och ivrig liten kille kommer och puttar omkull henne, haha.
Men det märks att han inte gör det med vilje, för ramlar hon så lägger han ansiktet mot henne och ska pussa henne, precis som att han säger förlåt...♥!!!
Ibland vill han tom hjälpa henne upp och då tar han tag i hennes kläder vid axlarna och ska dra, men där tar jag över för säkerhetsskull och berömmer honom för att han vill hjälpa henne.

Idag hade jag kameran framme när barnen lekte och gissa om jag fick häftiga kort???
Hanna tycker det är så kul att se Ida göra grimaser och hon skojar mer än gärna med liten syster.

Först började det med en lugn och avslappnad stund på lekmattan...


Ska jag sätta igång nu då???


Okej nu börjar jag!!!!


WROOAAAAOOOW!!!!!!


Skrämde jag er, hehe????


Vid bordet kunde de inte heller låta bli att skoja.
Hanna står vid sidan om mig och busar med Ida...







Man kan riktigt se kärleken lysa i hennes ögon när Filip som satt på andra sidan, också ville skoja med henne...


Så här söt var Filip när han precis ätit fiskgratäng och hade resterna runt munnen och ville vara med i tjejbuset...


Lite gos mellan syrrorna...♥


Jag är så glad över min kamera ♥ ...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Såå härligt med de små barnen.. Det är lycka det..

    2011-04-07 | 09:40:21
  • Maria säger:

    Härliga bilder...Såå goa dom e:))Kram

    2011-04-07 | 19:53:44
  • Agneta säger:

    Åh jag får nästan tårar... Jag kan inte fatta att DU har tre så fina och underbara barn! Vilken känsla jag får...att se dessa mirakel och tänka att de är en del av mig och pappa...från början!

    Så himla lika de är, Filip och Ida!

    Hanna är en fantastisk storasyster,bara ni inte har för stora förväntningar och krav på henne.

    Kram älskar er.

    2011-04-07 | 21:10:23
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: