Mitt I Livet...

Pyjamasparty, med eller utan...

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår lördag, åt jag biff och potatis med familjen innan jag cyklade bort till vännen Sabina för att gå på hennes inbjudan till ett pyjamasparty.
Vi satt ute på en bänk på deras trapp och snackade nån timme, sen fick vi gå in för det började bli kyligt.
Snart droppade Maria "Glim" in och lite senare kom även Susanne, Idas mamma.
Kul när man vet vilka personerna är om man ska träffas.
Tyvärr kunde inte vännen Rita komma för hennes Olivia hade fått feber och hon hade ingen barnvakt.
Men det får bli en annan gång. 
Det bjöds på cider, vin, kex, vitlöksost, grekisk röra, Brieost och det var såååå gott ♥...
Riktigt gott!!!!!
Jag tror att kl var närmare halv ett när tröttheten kom smygande och jag gäspade mer än jag ville, så då var det dags att cykla hem.

Ida var förkyld och hade feber sen natten innan och var varm som ett element, och denna natten var hon även täppt i näsan och kunde inte sova.
Fidde låg på min sida och fick "känna på rollen" att vakna så ofta barnen vaknar till och ge nappen eller vad det kunde vara.
Jag sov med bägge öronpropparna och tror inte att jag sovit så bra så många timmar i sträck sen... jag vet inte när.
Jag vaknade inte ens när Fidde gick upp med barnen i morse, men när jag väl gjorde det, var kl 9.47!!!!!!!
Helt utsövd!!!


Kommentarer

  • Agneta säger:

    Kul att ni umgås och har roligt!!! God mat fick ni visst oxå.

    Hoppas att Ida är bättre nu.

    Kram älskar er.

    2011-04-04 | 19:12:40
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Görel säger:

    Sova med öronproppar? Har jag aldrig gjort..Borde kanske testa ibland..

    2011-04-04 | 20:48:18
  • Jennie säger:

    Görel, kan du inte somna fort eller sova skönt så börja med öronproppar!!! Jag lovar att du kommer vakna som en liten Törnrosa, hihi...

    2011-04-04 | 21:17:06
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/
  • Anna säger:

    Skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Det är så skönt att plugga in dem och stänga ute alla störande ljud när man ska sova. Jag sover också mycket bättre och djupare med öronproppar. Fler borde verkligen testa. Ibland får jag lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar?

    2011-04-05 | 18:40:53
  • Jennie säger:

    Anna, det enda tipset jag kan ge är att du köper de gula propparna på apoteket, för de har jag nu och har inte testat andra än!!!

    2011-04-05 | 20:43:55
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: