Mitt I Livet...

Söndag förmiddag...

Kategori: Livet från hjärtat...

Just nu är Hanna i sporthallen och har generalrepetition inför hennes uppvisning i eftermiddag.
Hon åkte dit med Fidde eftersom jag hade sovis idag, men jag vaknade visserligen kl halv nio av att min rygg värkte och då kunde jag inte ligga längre.
Tyvärr såg jag att mannen höll på att göra välling till Ida och jag tänkte att det är alldeles för tidigt att lägga henne innan 9 men sa inget.
Filip ska ju också sova en stund samtidigt.
Fidde gav henne vällingen och jag lyfte i Filip i hans säng.
Det slutade som jag trodde.
Ida somnade inte förrän 09.35 och Filip... ja han somnade typ inte alls.
Lekker puh
Tur att Ida är van vid hans gnäll och ibland skrikande för hon vaknade inte när han protesterade i ett jobbigt gnällande.
Han som brukar somna på ett kick undertiden Ida får välling!!!!!
Där ser man hur påverkade de är av tider och rutiner...
Men de är som vi, vi är också i behov av tider och rutiner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: