Mitt I Livet...

Bra beröm ger mersmak...

Kategori: Livet från hjärtat...

Ida sover två ggr om dagen och idag sov hon 09-10.50 och 14-16 och sen somnar hon för natten allt mellan kl 19-19.30.
Men idag somnade hon inte förrän kl 21.30!!!
Hon hade ätit 350 ml utan problem och det var inte så att hon hade ont i magen för det var inget sånt skrik, bara jämrande och lite gny...
Sånt ljud som man känner igen när ens barn är trött, eller typ övertrött för längesen.
När hon väl somnat skulle vi kolla på filmen som vi satte igång innan, men det gick inte så bra för en liten FilleBus har säkert varit framme och haft skoj med dvd:n när vi inte kollat honom...

Ikväll åt vi min goda gryta ♥ och Hanna gav mig bra betyg och sa att det var den godaste grytan jag gjort nångång!!!
Det är så gott att "dricka" upp det sista av såsen och denna såsen skulle jag kunna dricka ur ett glas bara sådär.
Fan vad jag snackar om maten...

Förresten... igår visade jag Fidde mitt verk i tvättstugan - och han gillade det!!!!!!
Tjohoooo!!!
 

Han sa to m att jag kunde haft RIKTIG golvfärg och att vi kunde köpa det istället!!!
Hahahaha, jag som trodde han skulle tycka det blev för mycket med att måla golvet med.



 

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad fint du gjort i tvättstugan...Kul att pyssla och fixa, eller hur.

    Ska göra köttgryta i helgen, en stor laddning som räcker ett par dagar..Mums...

    Hoppas du och din fina familj får en skön helg...

    Kram

    2011-04-15 | 05:20:20
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Görel säger:

    Idel tummen upp!!

    2011-04-15 | 18:05:25
  • Jennie säger:

    Tack Malin för din kommentar, alltid kul att läsa dina långa inlägg!!!

    Hoppas grytan blir god!!!

    Kram och ha en trevlig helg...



    Görel, tack så mycket!!!!

    2011-04-15 | 19:43:54
    Bloggadress: http://smultronjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: