Mitt I Livet...

Handla mera - på Tradera!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ja visst känns det konstigt att inte ha bloggat på länge.
Två dagar höll det på att bli nu...
Men igår var jag så trött och jag gick o la mig redan kl 22.
Så det bidde inget BB heller.
Men det var skönare att somna i rimlig tid för en gång skull.

Igår var jag o barnen på Floraparken så Hanna o Filip fick leka där lite.
Hanna älskar att gunga i örnnästet men Filip gillade inte det lika mycket.
Han ville hellre springa omkring på lekplatsen runt, runt, runt.
En sak som han gjorde säkert femtioelva gånger i rad, var att ÅKA RUTSCHKANA!!!
Första gången som han gör det och tycker det är skitkul, haha.
Han brydde inte sig om att han åkte för fort, så han landade på rumpan och det var också roligt!!!

Hanna klättrade upp i ett träd och hade bra utsikt.


Vi fikade med saft och Ballerinakex.

Det är ju höjdpunkten när man är nånstans.
Så fort man kommer fram hör man klassikern:
"- När ska vi fika?"

När vi kom hem grillade vi hamburgare för det är sååå gott!!

På kvällen kollade jag på Tradera för jag hade lagt ett bud på en jättefin fotogenlampa som mamma gärna ville ha.
Gissa om det var superspännande de sista 2 minutrarna efter att jag haft det högsta budet på 600 kr???
Jag uppdaterade sidan och såg att en annan hade högre bud och var uppe på 640 kr.
Då skrev jag in 650 kr snabbt som tusan och uppdaterade igen och då var auktionen avslutad...
MEN VI VANN LAMPAN!!!!!!!!!!!
Visst är den fin???
STOR EL FOTOGENLAMPA MED ROSOR, HÖJD 55 CM

Sen har jag budat på en hel del andra grejer med som jag hoppas få nu i veckan!!!

Usch, nu har de jäkla getingarnas tid börjat.
Jag slog ihjäl 5 st bara på 10 minuter i uterummet när Hanna o Filip satt där medan jag lagade mat.
Jag gick fram o tillbaka mellan att döda getingar och laga mat...
Nu gäller det att hålla koll så de inte rör någon på golvet.

Nä nu är det dags för mig att borsta tänderna och krypa ner i sängen.
Ha en trevlig onsdag i morgon!!!


Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja Tradera är toppen.Jag har både handlat och sålt grejor där.

    Vilka fynd man kan göra.

    En jättefin lampa!

    Hoppas att er påsk har varit toppen....

    Ha en fortsatt skön vecka.Kram

    2011-04-27 | 05:35:04
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Agneta säger:

    Oh ja, vad jag längtar tills jag kan sätta den på skänken...

    Jättefin lampa, TACK för hjälpen.

    Kram älskar er.

    2011-04-27 | 19:26:39
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: