Mitt I Livet...

Älskade filt!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår hittade vi inte Filips gosefilt!!!!!
Han ville ha en filt när han sov och hade Idas oranga istället.
Men han sov inte så bra i natt.

I morse cyklade vi till skolan o lämnade Hanna.
Frukost hade vi redan ätit kl 7.
Efter vi varit o lekt och busat en stund på ovanvåningen gick vi ner och åt mellis.
Sen letade jag efter Filips filt men hittade inte den här inne nånstans.
Jag öppnade uterumsdörren och kollade i den utfällda soffan.
DÄR LÅG DEN!!!!!!
Jag kallade på Filip och sa att jag hade hittat hans filt.
Han blev jätteglad och hans ögon tindrade!!!
Sen försvann han.
Jag värmde Ida o Filips mat och undertiden Ida åt var Filip tyst.
När hon hade ätit upp kollade jag in i sovrummet.
Då ligger en söt liten kille i sängen med sin älskade filt och myser.....
Han ville inte ha mat utan bara gosa.
Sen somnade han så...
Snacka om att älska en filt!!!!!



Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja tänk vad en filt är betydelsefull.

    Det är så gulligt!

    Här är det Eliaz lille nalle som han måste ha-..

    Ligger och plockar med bandet, annars kan inte han sova..

    Det är guld värd.

    Min gulliga mamma har köpt 2 till,men ingen duger lika bra som den äldsta.

    Ha en bra helg och många kramar till er...

    2011-08-26 | 05:35:30

Kommentera inlägget här: