Mitt I Livet...

Andra dagen på dagis...

Kategori: Filip och Ida

Idag var vi på dagis mellan 09.30-10.45.
Så fort vi ställt vagnen under taket invid entrén, ställde sig Filip vid dörren och ville in!!!
När vi kommit in tog han av sig skorna och gick in där man hänger upp jackan.
Han vet redan hur det ska gå till, haha.
Idag var båda två lite mer vågliga och tog fram den ena leksaken efter den andra, och snacka om att de hade julklappsögon där!!!
Jag hade nog kunnat gå ifrån utan att de märkt att jag var borta, men det får bli en annan gång.
När tiden var slut och vi kommit ut på parkeringen, ville de ha sina nappar.
Jag hann väl gå 20 meter då jag tyckte att det var lite tyst o stilla i vagnen.
Böjde mig fram och såg att Ida hade somnat - och snarkade!!!!
Hon var heeelt slut...
Sen när vi kom hem bar jag bara in henne och så fortsatte hon sova.
Filip var också trött och ville inte äta.
Han kröp upp i sängen, tog sin filt - och somnade.
Det blir nog bra med dagis för mina små smultron!!!!!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Skönt de går så bra..Ska se att de kommer o älska sitt dagis o längta dit..Kram

    2011-08-31 | 18:55:57

Kommentera inlägget här: