Mitt I Livet...

Det var ju ett jäkla regnväder det ska va...

Kategori: Livet från hjärtat...

Mörka morgnar och nästan halvmörka dagar också är vad vi har nu.
Alltså detta ihållande och tråkiga regn är ju bara så evinnerligt - tråkigt.
Vad ska man hitta på om dagarna???

I morse vaknade jag av att jag hade så ont i nacken och ryggen för att en liten kille inte vill sova i sin egen säng.
Jag var uppe med Ida o Filip, åt frukost o gjorde allt annat som hör morgonen till, hörde att Fidde o Hanna vaknade till liv lite efter nio och de rullade upp rullgardinen i sovrummet.
Jag var så trött efter att ha suttit vid Filips säng i natt och försökt få honom somna om igen, men efter 30 minuters skrikande och en mamma som var mer som en sovande zombie, gav jag upp och så fick han sin vilja genom att sova mellan oss.
Så när jag gått in o lagt mig för att vila en stund, fick jag en lysande idé!!!
Vi skulle ta ner gästsängen så Filip kunde sova i en STOR säng!!!!!!
Han tycker nog att hans spjälsäng är för trång, och han kräver mer plats nu.
Tänkt och gjort.
Vi fixade dit sängen och det var på håret att det funkade.
Fick dela på min o Fiddes säng för att få ner ena benet på sängen eftersom elementet var i vägen.
Två cm hade vi till godo!!!!!!
Vad gör man inte för att barnen ska kunna sova gott...
Jag vill ju också kunna sova på natten, men eftersom jag vaknar av det lilla minsta knystet eller rörelse så gör jag inte det.
Men hoppas på en stor förändring nu....
Han börjar bli stor nu, vår lille kille!!!



I eftermiddags var jag o postade fler brev till folk som handlat på Tradera av mig.
I morgon blir de förhoppningsvis de sista som är kvar.
Sen köpte jag lite svart rom och några tomater till smörgåstårtan vi ska ha i morgonkväll.
Fidde o Hanna var på service med bilen och då var Jossa o Elias här undertiden Eric spelade fotboll.

Jag är lite nervös för min ♥ syster ♥ eftersom det är snart dags för henne att opereras.
Allt överflödigt skinn på magen efter hennes viktnedgång ska tas bort...
Men det går säkert bra.
Det är ju inte första gången de gör den sortens operation precis.
Men, en operation - är en operation...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: