Mitt I Livet...

Ett kungligt gissande...

Kategori: Livet från hjärtat...

Kom att tänka på att när Victoria & Daniel gifte sig i fjol, så "visste" väl alla att hon kommer bli gravid inom ett år.
Så gjorde jag och drömde även att de skulle få en POJKE som de döpte till ROBIN.
Ett lustigt sammanträffande eftersom Eric heter Robin i mellannamn och Stefan gillar Robin Hood...
Jag tänkte att det är ett namn som inte någon kunglighet så vitt jag vet, heter eller har hetat???
Lill-Prins Robin...
Det skulle ju kunna passa såifall!!!
Ja ja det återstå att se i mars vad den lill* kommer heta.

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Alltid kul att följa händelserna i kungahuset... Jag tror att det blir en "Oscar" eller en "Olaf"!!!

    Kram älskar er.

    2011-08-20 | 20:48:13
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: