Mitt I Livet...

Felet stannade hemma...

Kategori: Livet från hjärtat...

Anitha o Rune kom vid halv tretiden och vi hann ta en flabb kaffe innan jag gick bort till vc.
En sjukgymnast kallade in mig och lät mig berätta om mitt höft/benproblem.
När 20 minuter hade gått, trodde jag att det skulle gör skitont i höften, men det kändes ingenting!!!!!
WTF????
Det SKULLE ju göra ont nu när jag var hos sjukgymnasten!!!
Efter mycket om och men, kanske och funderingar hade hon inget svar.
Jag fick sätta mig i väntrummet 30 minuter medan hon befann sig i ett rum med pärmar och alternativa svar.
Hon hämtade mig och frågade om det gjorde ont när jag gick.
Näädå, det kändes inget ont alls.
Faaan med.

Hon gav mig rådet att ta smärtstillande 3 ggr/dag i 7 dagar plus att vi skulle höras på tel.
Jag gillar ju inte att käka tabletter och speciellt inte nu eftersom de inte hjälper.
Det är kanske inflammatoriskt och då hjälper inflammationshämmande tabletter.
Hmm får väl knabra i mig 21 st och se om det försvinner....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: