Mitt I Livet...

Kär o galen...

Kategori: Hannas kommentarer

Idag när jag frågade Hanna hur det hade varit i skolan så sa hon:
"- Det har varit bra!!! Vet du vem som går på min skola?
- Nej? sa jag.
"- Linus!!! Han som gick på Snödroppen när jag var där. Han som jag är kär i! Han är inte kryllig längre... han har sånt runt som Filip!"
(Snaggat hår!!!)

"- Vet du vad han sa idag när vi stod i matkön?"
"- Nej det vet jag inte!"
"- Han sa: Vad du är söt!"
"- Det var ju snällt sagt!"
"- Mmm vet du vad??? Han försökte pussa mig men jag tog väck munnen så han pussade min knäckemacka istället!!!"
(Liten paus)
"- Sen när de andra kom o skulle ta knäckebröd sa han: -Flytta dig, det här är MIN brud!!!!!!"
"- Jaha!" sa jag... samtidigt som jag undrade var den killen hade lärt sig sånt???
"- Nu blir det svårt att välja för jag är ju kär i Emil Gustavsson med!!!!

Kommentarer

  • maria säger:

    Ha ha de ska börjas i tid:)

    Kram

    2011-08-30 | 16:05:14

Kommentera inlägget här: