Mitt I Livet...

Nu susar det inte i kupan längre...

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse vaknade jag av att Filip kallade på mig och han ville upp på toa.
Jag var astrött och frågade lite dumt om han inte kunde vänta en timme.
Hallå, vad tänkte jag på???
Men det är jag i ett nötskal kl 06 på morgonen...

Vid halv elvatiden knackade det på dörren och det var mamma o pappa som kom.
Pappa och Fidde skulle hjälpas åt att bända väck panelen på ena gaveln.
När de fått bort det i nocken blev de rätt paffa.
Där satt ett fd bebott getingbo i size fotboll!!!!!!
Rysande äckligt....

Medan Hanna var borta hos Olivia o lekte, tog mamma, jag och de två minsta på oss och gick en runda bort till syster för mamma skulle lämna kläder till Eric.
Filip fick en jättegosig kofta som Eric hade använt max två gånger.
Jättefin ♥
Filip gick hela vägen tillbaka och det var rätt roligt när vi gick på stigen förbi Hannas fd dagis, då var det en massa mullvadshögar i gräset, och för varje hög pekade Filip och pruttade liksom med munnen som han gör när han behöver eller har bajsat.
Han trodde ju att alla de högarna var BAJS hahahaha!!!!!!!!

På kvällen grillade vi fläskfilé, revben och korv.
Två olika sorters potatissallad till, sourcream och chili.

Pa och Ronnie kom en stund och fikade, pratade och snackade dator.
Jag tror det är dags för mig att fixa ett CV!!!!!
Är väldigt impad ett speciellt...
Jag försökte lägga Ida innan mamma o pappa körde hem, men hon ville inte somna.
Hon somnade inte förrän 21.35 och Filip somnade lite efter 22!!!!!!
Ja så kan det gå när man har gäster här, då vill de inte missa nån enda minut, hehe.



Kommentarer

  • Agneta säger:

    Näääåäå klart att de vill vara uppe så länge det finns ALIENS i huset!!!Kram älskar er.

    2011-08-14 | 17:51:55
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: