Mitt I Livet...

Sjukgymnast ska checka läget..

Kategori: Livet från hjärtat...

I morse körde vi bil till skolan för det ösregnade och Hanna hade inga torra stövlar!
De var alldeles blöta inuti fortfarande, och hon sa att Filip hade hällt vatten i dom innan...
Why not.

Kl 15 har jag fått tid till sjukgymnasten idag här borta på vc.
Anitha & Rune ska komma hit o vara barnvakt undertiden så jag bara har mig själv att lyssna och tänka på.
Men som alltid så visar väl inte sig symptomen när jag väl ska göra det!
Hoppas vi sitter ner en lång stund så jag kan känna och visa var smärtan finns.
Hade varit intressant att veta vad det är.
Ischiasnerven kanske som kommer i kläm?
Eller den sitter inte där???

Nu sover båda småttingarna och dessförinnan idag har vi varit på Maxi när de öppnade kl 8, och storhandlade.
Filip fick sitta i vagnkorgen bland alla varor och Ida uppe i sitsen.
Träffade Johanna som sa att hon längtar till att få börjar jobba igen.
6 veckors semester är jobbigt speciellt i ett sånt här regnigt väder...

Simma lugnt där ute!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Det är jobbigt att ha ont... Hoppas att det går över fort.

    Kram älskar er

    2011-08-25 | 21:28:05
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: