Mitt I Livet...

Trevligt med vänner!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag har vi haft fikabesök här av familjen Rita, Robban, Olivia o Rasmus ♥.
Hanna hade bakat jättegoda kladdkakemuffins och så hade vi sprutgrädde till!!!
Hon är duktig på att baka och tycker det är så kul.
Det har hon nog fått efter mor sin...

Nu ikväll såg jag på Tradera att ALLA mina 43 auktioner har det lagts bud på!!!!
Jippie vad glad jag blir.
Jag som hade tänkt slänga kläderna får in minst 1 kr och det mesta har än så länge varit 73 kr!!!
Nu ska jag bara skicka vinnarmail till alla och sen köpa en hel del frimärken...
Mycket jobb egentligen men fraktpengarna får jag ju tillbaka ändå så där blir det plusminusnoll.

Nu är det läggdags och jag hoppas att jag inte får lika förbaskat ont i rygg o nacke, som jag hade i natt.
Kunde knappt lyfta upp Ida i morse...

I morgon är det... måndag... shit jag fick tänka efter vilken dag det var, det är ju inte så lätt när man alltid är ledig och inte behöver "längta" till fredagen som alla andra.

Ha en trevlig vecka ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: