Mitt I Livet...

3:e advent och nästsista ljuset är tänt...

Kategori: Livet från hjärtat...

Jag kommer inte ihåg om det var Ida eller Filip... jo det var Ida som låg mellan mig o Fidde i morse.
Hon hade sovit lite oroligt och kände för lite moderlig och faderlig kärlek.
När både hon och Filip vaknat, var det egentligen min tur att ha sovmorgon.
Men jag tog upp barnen och gick ut i köket för att göra nybakade sconesbullar!!!
Filip har börjat äta igen!!!!
Tjohoooo.
Inte mycket - men han äter...

Hanna o jag körde på fotbollsträning vid 9 och var hemma igen halv elva.
Barnen fick laxkotletter med potatismos.
Efter lunch körde vi bort Hanna till klasskompisen E, medan vi åkte till Eko.
Vi köpte en röd BobbyCar till Ida så hon o Filip slipper bråka om hans blåa...
Lite silverkulor till granens kulbyte till nyår och en fin julkortshållare.

Tycker att man hittar alltid mer än man tänkt på Eko...
De har ju så fina saker!!!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja Eko är en bra affär..Jag hittar oxå massor där...

    Brukar bara bli så hiskeligt dyrt...

    Skönt att Filip har börjat äta.

    Så gör Eliaz i perioder, äter i princip inget alls, sedan äter han massor..

    Jag har intalat mig själv att han får vad han behöver, men visst blir man bekymrad..

    Ha en skön vecka i julpysslandets tid!!

    2011-12-12 | 05:12:52
  • Agneta säger:

    Gott med nybakat... du har verkligen blivit sugen på kökspyssel!!! Härligt. Kram älskar er.

    2011-12-12 | 19:13:48
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: