Mitt I Livet...

Första december fortsättning!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Det blev inte som jag tänkte i morse.
Jag stannade hemma istället för att åka till skogen själv.
Planerna ändrades och vi 4 plus Pernilla med fyra familjemedlemmar till, åkte till Stackedala efter dagis.
Vi grillade korv i duggregn, men det var sååå gott!!!!



Det var gött att värma sig vid den fina glöden...


Barnen var hungriga och innan korven var klar, fick de varsin banan..
Älskade FILIP...


Älskade HANNA...


Älskade IDA...


Hannas söta kompis Hanna...


Söta MOA...


Min fina och roliga vän Pernilla...


Vi plockade lite granekvistar, fina kottar och mossa som jag pyntade med här hemma.
Ändrade om i adventsljusstakarna så de blev lite mer juliga...





I morgonbitti blir jag o smultronen bjudna på nybakade frullebullar hos fina vännerna!!!
Ska bli sååå gott!!!
Sen ska jag visa Pernilla hur man gör det smaskiga julgodiset LION BARS!!!!

See you ♥

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ja visst är det så, att man behöver fina vänner...

    Du är så duktig, har redan hunnit med julgodiset...Ska försöka fixa det i helgen!!

    Önskar dig och din fina familj en riktigt mysig helg och andra advent!!!Kram Malin

    2011-12-02 | 05:31:40
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Maria säger:

    Vilken mysig utflykt...Grillad korv smakar såå gott ute i naturen..Kram

    2011-12-02 | 08:50:50

Kommentera inlägget här: