Mitt I Livet...

Första december!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...


23 dagar till julafton!!!
NU går tiden fort.
Det är knappt man hinner med i kalendern.
Ingen annan månad går så fort som december.
Allting är så gott som färdigt här hemma.
Julgodiset är klart.
Har gjort:
Rocky Road, Lion Bars och Mandelnougat!!!
Man äter inte så mycket ändå, så det får räcka.
Skumtomtar ska visserligen köpas också förresten...
Dekorationen är också klar.
Bara den STOOORA granen som inte är pimpad.
Men det ska den bli i denna veckan!!!!
Läääängtar....
Först ska alla juliga kulor upp, rött-guld.
Sen till nyår blir den pimpad med silver, vitt och svart!!!
Silvriga gardiner kommer antagligen också sättas upp då, hehe.



Vad händer annars här idag???
Barnen ska till skola och dagis.
Jag tänkte ta mig till Stackedala för att plocka lite mossa, grankottar och sånt mysigt att lägga i ljusstakar och pynta med lite här och där med...

Nu vaknade Filip så nu får jag gå in och mysa lite med honom en stund.
Nää han visst somnade om igen...
Men Hanna vaknade och har kommit ut till mig här i soffan nu!!!!

Idag skulle Hanna och de i hennes klass äta frukost i matsalen.
Jag kan tänka mig att de gör det för att det är första december???!!!

Ha en fortsatt trevlig decembermorgon...♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: