Mitt I Livet...

Första övernattningen för Filip, och ny kamera...

Kategori: Hanna och Filip

I natt har Filip o Hanna sovit över hos mamma o pappa.
Jag trodde faktiskt att vi skulle få hämta båda två efter några timmar, men det hade gått hur bra som helst och de hade varit jättesnälla och lugna, så det var bara kul att ha dom sa mamma o pappa!!!!!

Idag var jag inne på Elgiganten och bytte min julklappskamera till en annan som jag hoppas är bättre.
Det är en Canon PowerShot SX220 HS.



Färgen tyckte jag var helläcker ♥ och jag fastnade för den direkt.
Så nu ska jag lära mig ta fina kort...

Ida är fortfarande uppe och verkar tyvärr inte vara trött för fem öre.
Har precis pratat med vännen Rita om nyårsafton vad vi ska äta.
Trerätters blir det, såklart!!!!!

1 = Kex o ostbricka
2 = Fylld kycklingfilé med klyftpotatis och ugnsrostade grönsaker
3 = Chokladpudding med vispgrädde

Snart ska jag byta ut allt det juliga till nyårsaktiga färger.
Svart, silver, lila o rosa!!!!
Silvriga gardiner och band på blockljusen.
Silvriga, rosa o lila kulor i granen!!!
Glittergirlanger i granen.
Silvergirlanger i taket i tvrummet o i köket.
Glittrigt silverhjärta i fönstret.
Massa glitter överallt, hihi...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Åhh, vad Fidde blir GLAD över allt ditt glittriga pysslande?? :) Tur vi fruntimmer får hållas ibland!! Gott nytt på Er!!

    2011-12-29 | 12:44:45
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Ja det gick riktigt bra med barnen här... Kul!!! Hoppas att ni får en underbar nyårsafton med vännerna... Kram älskar er.

    2011-12-29 | 19:14:27
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: