Mitt I Livet...

Kanske en start på en början till arbete...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag gick jag på vad ska man kalla det... en 5 timmars "visningsdag" som personlig assistent.
Assistenten H som visade och berättade för mig var jättetrevlig!!!
Det kändes bra från första början även ifall vissa delar kändes väldigt svåra.
Men som alltid med nya jobb så lär jag mig förhoppningsvis det mer o mer.
Jag kände att personkemin stämde och att vi fick kontakt nästan på en gång, både med assistenten och med kunden.
Nu ikväll fick jag ett trevligt sms från H, om fler dagar.
Onsdag mellan 14-20 på bredvidgång och på torsdag ska jag vara själv mellan 8-14!!!!
Jippieeee.
I like a lot...
Lite problem är det ändå eftersom jag inte vet var Hanna ska vara på onsdag.
Ida o Filip får ju vara på dagis, men Hanna är ju inte inskriven på fritan eller nåt...
Hoppas det löser sig.


Kommentarer

  • Görel säger:

    Grattis grattis grattis!!!

    2011-12-31 | 11:32:23
    Bloggadress: http://lyckansmamma.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Roligt, roligt och du kan anmäla Hanna direkt på måndag till fritan... Kram älskar er.

    2012-01-01 | 14:30:09
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Maria säger:

    Va roligt:)) Kramiz

    2012-01-01 | 19:51:11

Kommentera inlägget här: