Mitt I Livet...

Mellandagsrea!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

I förmiddags packade Hanna och Filip ner lite saker de skulle ha med sig för idag skulle de SOVA ÖVER hos mamma o pappa!!!!
Filip har längtat såååå efter detta.
Ända sen häromdagen när det bestämdes och jag frågade om han ville sova över där med Hanna, har han pratat och berättat på sitt sätt att de ska sova över hos mormor o morfar.
"-Phoebe-Hanna-(snarkljud med näsan)-mormor!" säger Filip och skiner upp...
Vi stannade en liten stund på en kopp kaffe innan det var dags för oss att köra.
Då passade de på att gå bort till kossorna o hästarna med Hanna o Filip.
De vinkade glatt och vi körde in till stan till mellandagsrean.
HM hittade jag en röd jacka till Hanna.
KappAhl fick Ida en tunnare mössa i ljusrosa med ett HelloKitty-märke i guldtryck, Hanna fick en klänning och en tröja.
Ingenting till oss andra...

På kvällen beställde vi pizza.
Varför ska det alltid bli nåt fel med beställningarna???
Fidde o jag tog likadana pizzor, men han ville ha sin pizza med lök men utan räkor.
Jag ville ha utan lök.
Jag fick inga räkor men med lök.
Fidde fick räkor på sin...
Vi ringde upp pizzerian och sa att de ska kunna ta upp beställningar utan misstag.
Tänk om han inte hade tålt räkor och hade fått en allergisk reaktion!!!!!
Nästa gång ska jag öppna locken på plats och kolla vad som finns på pizzorna.

I morgon ska jag på en anställningsintervju till.
Som personlig assistent.
Nästan heltid, ca 88%, sa hon som jag ska prata med och det kan ju vara bra till en början!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Hoppas att ni hade en skön kväll fast de två största barnen inte var hemma... Kram älskar er.

    2011-12-28 | 17:03:59
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: