Mitt I Livet...

Morgondagens planer...

Kategori: Livet från hjärtat...

... blir att åka till "- Hos Bo Ohlsson i Tomelilla hej, här får man mest för pengarna!!"
Kul att åka till affärer man inte besöker allt för ofta.
Leksaker ska vi inte köpa, men nåt litet mysigt julpynt blir det säkerligen... hehe.
Jag lär få julklappsögon där när jag ser allt glitter, glitter, krimskrams och allt som går i de guldiga och julröda färgerna!!!!
Sen blir det nog absolut nåt till nyår med om jag ser vitt, silver, lila och svart...
Ja det återstår att se i morgon när vi står i kassan, haha!!!!

Annars idag så har vi haft Bengt & Mildred här på kaffebesök.
Vi mumsade på mina supergoda kardemummasnurror och andra bullar.
Filip är fortfarande lite rädd för Nalle, även andra hundar, MEN idag vågade han faktiskt KLAPPA honom när han hade hoppat upp på en stol och lagt sig ner.
Hanna o Filip stod intill varandra och när Hanna klappade honom, så vågade Filip också lite snabbt på ryggen.
Gissa om han var glad o nöjd efteråt när jag berömde honom...

Nu ska jag o Fidde se en film, Horrible bosses!!!
Så blir det lite godis o julmust på det...

Ha en mysig helg på er ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: